به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان شمالی)، محمد مشتری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: کارشناسان سامانه گویای ۱۴۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به کاربران جاده ای هستند و پس از دریافت اطلاعات، اقدام به ثبت و ارسال پیامک به کاربر تماس گیرنده و اطلاع رسانی به مسئولان مربوطه می کنند.
وی افزود: اطلاع رسانی درخصوص انسداد یا محدودیت مسیر، کارگاه های جاده ای، شرایط جوی و وضعیت ترافیکی و ثبت شکایات کاربران جاده ای از جمله خدماتی است که سامانه ۱۴۱ ارائه می دهد.
بر اساس این گزارش، ۱۸ نفر از هم استانی ها از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ و ملاقات مردمی، درخواست های خود را با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مطرح کردند.